Chokladmissbrukare - och nu inte äta choklad?!!..

En liten kort uppdatering innan jag går och lägger mig! Orkade faktiskt inte se klart hela Simpson filmen eftersom jag är supertrött, vet inte varför. Antagligen för att jag stiger upp tidigt på morgonen, eftersom hjärnan fortfarande är inställt på skoltid! Kommer ju inte att märka skillnaden på lördag och söndag, bara för att jag har haft lov hela veckan, haha! Imorgon är det ju fredag och det menas med att veckan snart är slut, tyvärr. Vill inte tillbaka till skolan för jag orkar inte plugga. Mitt löfte som jag lovar er och mig själv är att jag måste försöka plugga lite grann imorgon! Gör jag det tycker jag att jag själv är duktig, som pluggar på ett lov!

Har faktiskt en annan liten sak som jag måste berätta för er. Mina ögon var röda och de rann väldigt mycket både i måndags och i tisdags! Det är bättre nu, och nackdelen är att det kan vara chokladen som gör så att det blir så! Jag kan alltså vara "allergisk" mot choklad.
Det börjar då klia i ögonen, så nu måste jag vänta med att äta choklad tills ögonen är bra igen och efter en tid så kan jag äta choklad igen så att jag kan se om det blir någon skillnad. Börjar de att svulna, bli röda och rinna så är det problemet, och om inte så är jag bara superglad eftersom jag ÄLSKAR choklad med STORA BOKSTÄVER!! Men vem gör inte det?
Jag missbrukar choklad kan jag bara säga... Någonting man borde vara stolt över? Kanske, kanske inte.. Och det är bara inte chokladkakor och praliner som jag kan äta, utan även kladdkaka, chokladpudding, varm choklad, alltså allt med choklad. Störigt!
Men jag håller tummarna i alla fall på att jag kan äta choklad igen, för att jag klarar bara inte mitt liv utan den drogen;)! Hade ni kunnat vara utan choklad ett tag?





Kommentarer
Postat av: Maja

vi får hoppas att du inte är allergisk mot choklad, det är säkert något annat!



sv: tack sjääälv :D

2011-02-24 @ 22:32:20
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0