Besviken på Röstningen - Melodifestivalen 2011...!:(

Dagen idag har gått ganska fort tycker jag. Har kollat lite på tv, och lite på Gossip Girl. Sedan ringde syrran så gick man ut och åt med familjen, vilket var väldigt trevligt. Det var längesen man åt ute så det var riktigt roligt att göra det nu! Haha! Det var riktigt gott.. Tog en panerad rödspetta med pommes, typiskt brittiskt med friterad mat kom jag sedan på! oh jag som älskar England!:)

Kvällen har tillbringats lite med familjen men nu sitter jag i mitt rum. Såg på Melodifestivalen 2011, den andra deltävlingen. Jag hade tre favoriter, Sanna Nielsen, Anniela och Babsan.. Christer Sjögren drog igång festivalen men en låt och avslutade nästan också den med en annan låt. Nu får vi se vad det blir för bidrag nästa vecka och vilket bigrag som egentligen kommer att skickas till Tyskland.
Valet är i våra händer, Sveriges befolkning, tittarna! Om ni inte redan visste det!:P Blev faktiskt lite besviken på hur svenskarna hade röstat. Alla bidrag som jag gillade gick ju inte vidare, men Sannas gick vidare så jag får väl vara glad för det antar jag! haha;)
Kvällens program var mycket bättre än det första tycker jag! Vad som annars kommer hända ikväll vet jag inte, men det blir att ta det lugnt. Just nu sitter jag och tittar runt på datorn och lyssnar på musik. Men ni får ha det så bra!:) Love ya! Hörs imorgon I guess!



Haha, Babsan! Ps; Kan säga att ny header kommer att komma! När vet jag dock inte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att han skämmer ut sig då han klär ut sig till tjej, men tur att det finns folk som gör det ju!

2011-02-15 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0