Äntligen Fredag:-)

Tjenare allihopa! Hoppas allting är bra med er! Har inte kunnat blogga på två dagar nu eller nått, eftersom jag har varit på öppet hus i Malmö och sedan haft mycket att plugga, men nu skall det bli bättre. Eller jag skall försöka, eftersom jag säger det varje gång känns det som!

Jag var på öppet hus på Procivitas i onsdags. Jag älskade bara skolan, fin miljö osv. Tyckte om lärarna och eleverna, och det var inte så snobbigt som man hört enligt alla rykten. Men åter igen så skall man inte lyssna på rykten som går. Jag tänker i alla fall jobba på mycket, så att jag kan få de betyg som jag vill ha.
Igår var jag på Borgarskolan och det var också bra, blev en aningen besviken men annars var det helt okey. Men vi får se vilket val jag gör, hoppas det blir bra i alla fall!

Idag lämnade man tillbaka filmerna som man lånade, och sedan har man även handlat ett par jeans, alltså utnyttjat mitt presentkort... Handlade även en sak till skolan. Ikväll blir det väl att chilla och ta det lugnt!:)
Måste plugga i helgen så mycket som jag har att göra, men allting återstår att se! Skriver ett inlägg till senare!
Jag lovar! I promise!

Slänger in en liten dagens fråga nu då! Vem tror ni egentligen åker ut i Let´s Dance ikväll? Kommentera vad du tror!:) Klockan 20.00 på tv4, som vanligt. Love ya all! Have fun tonight! XoXo // David



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0