Veronica Maggio konsert på tv och chokladpudding - love Saturdays;)

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket sedan i morse men har helt enkelt inte orkat. Jag har faktiskt lite bloggtorka nu, vilket inte är bra alls! Har handlat lite skor i dag i staden, dock inte till mig utan det var familjen som handlade. Handlar mina på tisdag då jag skall handla lite annat tänkte jag. Har precis sett en konsert med Veronica Maggio på svt2! Love it! Nu sitter jag och äter en helt skål fyllt med chokladpudding och mjölk bara för mig själv! Kan en lördagskväll bli mer relaxing? Måste bara hitta en bra film att se också så är den på topp, haha! Men efter att ha städat idag så är jag värd detta, tycker ni inte det? ;)

Vm-cover_large

Bild från weheartit! Loooove her <3 Skall se henne nästa söndag (längtar jag?!) :D<33
Puss på er läsare, hehe:) Fortsätt gärna att läsa och kommentera! Skriver just nu ett inlägg som kommer senare ikväll då jag får lite mer tid att publicera det...! Kanske ett videoinlägg till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0