Svaren på frågorna - frågestunden! :)

Äntligen tänkte jag svara på de frågor som jag fick då jag hade frågestund! Och ifall ni har någon mer fråga så är det bara att kommentera eller ställa den i blogresponse helst! =)

L
Nu kommenterar jag bara för att vara snäll (a)
Vad läser du för bok? :p

Svar: Haha, det var ju snällt du! Jag läser just nu en bok som heter Gamla Stan morden. Den fantastiska författaren Lars Bill Lundholm som skrivit boken och manuset till Skärgårdsdoktorn har även skrivit en deckarserie, om mord i Stockholms stadsdelar.
Läste Östermalmsmorden innan och nu är det Gamla Stan morden! Den handlar om en känd skådespelare på Dramaten som blivit mördad, och det roligaste med att läsa dem är både för att de är spännande så att man fastnar i boken, men även för att man varit i Stockholm och känner igen vissa platser!

Sanna om En liten frågestund :):
hur länge har du bloggat? :)

Svar: Jag har bloggat i snart ett år faktiskt, haha! Det är inte så länge, men ändå lite ju! Bloggen har vuxit genom året som gått tycker jag…

misslillen om En liten frågestund :):
Ställer en fråga för att vara snäll och hoppas att du kanske ställer en på min frågestund ;)
Är du och Lina bara vänner? Hur träffades ni? :)
Ha det bra!

Svar: Jag och Lina är bara vänner ja, och väldigt goda vänner med! Vi har gått på samma skola innan, men vi träffades på Kunskapsskolan då hon gick i nian, och jag i åttan. Sedan har vi varit vänner sedan dess!!
Vi träffas ju och hänger, haha, som det brukar kallas, fotograferar och allt möjligt tillsammans!

Anonym om En liten frågestund :):
Gillar du mode? :)

Svar: Ja, jag älskar mode! Många säger att jag har klädstil, men jag försöker så gott det går. Jag brukar klä mig snyggt då jag skall bort och sådant, typ med kavaj och så! Men jag ser ju direkt ifall det är snygga kläder eller inte som jag har på mig och som många andra har på sig. Mina vänner vill även att jag skall handla kläder med dem, haha! Det är något positivt tycker jag i alla fall! :P

Emelie den bästa (y) om En liten frågestund :):
Hur länge har du bloggat?
varför började du blogga?
Din förebild?
Favorit blogg? :D

Svar: Som jag svarade innan så har jag bloggat i snart ett år! Jag började blogga för mina kompisar gjorde det och jag ansåg det som en kul sak att göra, att få skriva av sig och sådant! Det bästa är givetvis alla fina läsare och kommentarerna som man får, så jag hoppas att ni fortsätter med det! Men jag drev en annan blogg innan denna, så har då bloggat längre än ett år, men denna bloggen är såklart den bästa jag haft än så länge, haha!

Det är lite svårt att nämna en förebild tycker jag! Låter kanske lite konstigt att jag inte har någon förebild på det sättet i familjen tycker jag, kanske i så fall pappa… Men tror inte det heller, haha.
Måste faktiskt ta och tänka på den frågan ni!!

Har många favoritbloggar! En blogg som jag verkligen älskar är Gaybloggaren Amirs blogg! Sedan läser jag många av mina vänners bloggar, och även såkallade småbloggar av personer som jag inte heller känner!

http://www.gaybloggen.com/
http://swaxu.myshowroom.se/



Hoppas att ni fick svar på era frågor! Ha det superbra alla! Gå gärna in på min kompis Linas blogg och ställ frågor till henne med!
Då skulle hon bli glad. Vad snäll jag är som länkar det och lite annat va? Haha!
http://pinkliina.blogg.se/2011/august/fragestund-5.html#comment
Dessutom så hänger denna bilden Droger Stjäl ditt liv, på Linas vägg, haha! En autograf med?
Ah, skojade bara! Hoppas att ni förstod det..
Vad faktiskt roligt att vara modell till hennes projekt tyckte jag. Det får vi göra fler gånger Lina?! =) Kramar!


Kommentarer
Postat av: S'

Nu är vinnarna från dagens blogg uppe! Kika in och se om det blev du som vann :D

Kramar!

2011-08-07 @ 10:21:52
URL: http://sannaisidorsson.devote.se
Postat av: Anonym

haha, coolt att du hänger på hennes vägg! :P

2011-08-07 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0