Svar på tal!

Maja om Har gjort ett videoinlägg bara för er - so don´t laugh!;):
vill ha fler videoinlägg David! hade dock lite svårt att höra ibland, men det kanske var något med kameran?

Svar: Okey då! Tack för att du gillade det (vilket jag antar då du skriver att du vill ha fler, haha)! Svarade ju på din blogg med, men jag tror faktiskt att det var någonting med kameran, men det kan ju också ha varit jag så jag skall ju inte säga att det inte var jag heller… :)

muhammed om Har gjort ett videoinlägg bara för er - so don´t laugh!;):
fler videoinlägg åt folket!! kan du inte skriva om vad du stör dig på?? :)

Svar: Klart att jag kan! Jag skall försöka att skriva om någonting som jag stör mig på, eller kanske i ett videoinlägg? Jag får se! Kommer antagligen ett videoinlägg lite senare idag! Tack för era kommentarer!
Tackar också alla er som kommenterat att videoinlägget var bra för första gången och som också önskar att se fler i framtiden. Ni är guld värda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0