Lite mer än ett dygn sen!

Hej alla Davids läsare! :)

 

Jag känner bara att jag behöver skriva lite här för det är lite mer än ett dygn sen David skrev här på sin blogg och det är inte likt honom och då undrar jag vad som har hänt, men han har säkert haft fullt upp idag. Men då tänkte jag att jag ställer upp och skriver ett inlägg och jag hoppas att en del av hans läsare kommer ihåg mig :)

 

Annars så börjar Malmöfestivalen på Fredag och för er som inte vet vad det är så är det en stor musik och matfestival i Malmö som är i en vecka från Fredag till Fredag och då kommer det en del kända artister och det kommer trots allt många bra som ska komma i år, så jag och David tänkte gå tillsammans 4-5 dagar och det ska bli kul :P

 

Men nu hoppas jag att David skriver något annars undrar man vart han har tagit vägen, det känns inte likt av honom att inte blogga något på en hel dag. Men så länge kan ni kolla in min blogg -----> LINA! Puss & Kram på er så länge tills David skriver igen, kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0