Låtar som sätter sig i huvudet - Sluta blogga!

Två sånger som jag tycker att ni borde lyssna på! Skrattade i början, men de är ändå ganska bra tycker jag! Det stämmer egentligen in på många människor, exempel med sluta blogga!
Jag tänker dock inte sluta blogga, även om jag funderat på det ett antal gånger!
Och Vad tycker ni om låtarna då? De sätter sig i huvudet fort! Tro mig!
Kan snart alla utantill… Vilket inte är så positivt*
 



Någon kommer besöka din adress.... Sluta blogga, ner lägg för fan! :P



Stor stark och en jäger.... Förstår ni nu vad jag menar? De sätter sig på huvudet, haha.. Varning! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superbra låt!=)

2011-08-11 @ 21:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0