Grillning, marknad och mys - A lovely evening :)

Hej alla! Det blev först och främst ingen städning i morse, vilket var väldigt skönt. Nackdelen är att det blir imorgon, haha! Var en tur i Malmö då vi skulle några ärenden och sedan bar det av till några som vi känner för att grilla gott! Mycket kött, potatis och god sallader, och prata inte ens om såserna till det!
Gud vad mätt jag blev, haha. Sedan fick man ju göra plats till gräddbullarna och munkarna med som man köpte på marknaden som man hade stuckit till innan dess! Satt och tog det lugnt, mös med filten i soffan och bara slappade helt allmänt på kvällen medan regnet öste ner och det blixtrade och åskade! Härlig dag helt enkelt!

Får se vad morgondagen bjuder på då… Hoppas faktiskt att det regnar för en gångs skull så jag kan städa och sedan läsa ut min bok!=) Och så småningom börja på de andra som jag har! Kramar på er!
Hoppas att ni har det bra där ni nu är? :)

5863647453_db97ecedcc_z_large

Weheartit - och glöm inte läsandet och kommenterandet! Gud vad han tjatar om det tycker nu ni ;)


Kommentarer
Postat av: L

Nu kommenterar jag bara för att vara snäll (a)

Vad läser du för bok? :p

2011-08-07 @ 00:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0