Godmorgon, sovit gott? :)

God morgon alla! Hoppas att ni sovit gott? ;) Det har jag i alla fall. Kunde faktiskt inte sova längre, men det är ingen skillnad då jag inte brukar kunna göra det, haha. Idag blir det att städa då jag inte gjort det på några dagar (vilket inte är bra), sedan blir det antagligen att kolla skor och sådant, då jag behöver det. Mina ena par skor har gått sönder och snacka inte om hur blöt jag var igår efter att ha gått i några timmar i regnet… inte roligt alls vill jag då påpeka!

Men jag skall in till Malmö nästa vecka, så antagligen så blir det att handla lite andra saker där med.
Hoppas bara på att lönen kommer snart ju. Behöver nått nytt klädesplagg som jag vill ha, sedan en facewash tänkte jag, även om min hy är mycket slät enligt mina vänner. Hoppas att ni får en fin dag och att vädret är med oss idag! Inga bra tv-program på morgonen, så det blir att kolla på Gilmore Girls som börjar 09:25, fast det programmet är ju ändå väldigt bra jämfört med många andra.
Skriver mer senare! Kramar på er och hoppas att ni fortsätter läsa och kommentera! :)

Tumblr_lpnx97p5jh1qb2g1po1_500_large


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sv: Ja, men det låter bra! Bara så jag har tid och fixa mig när jag kommer hem så! ;) Alltså jag vet inte, jag har inte fått hem någon lapp.. När ska du? Har du fått någon lapp hem?

2011-08-13 @ 12:59:29
URL: http://worldpeace.webblogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Nej det har vi inte. MEn jag har skickat allt till dig nu och så fort du säger det är ok så beställer vi dem :P

2011-08-13 @ 14:05:40
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0