Första skoldagen är över!:)

Godkväll alla fina läsare! Blir så glad då ni kommenterar och läser fortfarande, även om jag inte uppdaterar lika mycket längre, haha. Första dagen i skolan är över! Skönt! Det var väldigt roligt, men ändå så är det mycket pinsamt… Dagen började med en latte från Espresso House med Gabbi! I skolan så har jag lärt mig en hel saker om vilka regler det finns på skolan, vilket alltid är bra!

Sedan blev det att ta en promenad med klassen, vilket vi kommer göra några gånger varje vecka! Skönt att börja i en lugn klass (än så länge) på en skola med strikta regler, mycket studerande och med en hälsoprofil.
Verkar även ha en bra coach (handledare för er som inte vet vad det betyder)! Malmöfestivalen sedan och sitter nu hemma igen. Blev att äta lite chokladpudding med mjölk i en stor skål som vanligt, och Lina tycker att jag alltid äter det, haha, men det kanske verkar som det just nu ju…
Har kollat på tv-serien som jag följer ”Lykke” och nu blir det väl att läsa bloggar, efter bloggandet!
Ny skoldag imorgon ju, tyvärr eller inte?  
Skriver mer senare! Puss och Kram på er alla:) Fortsätt gärna med läsandet och ni vet vad ;)

6070834134_bd2c0308e4_z_large

Och är det någon av läsarna som började skolan idag? Kanske gymnasiet? Hur gick det för er då?? :)
Vill gärna veta, hehe!!


Kommentarer
Postat av: L

Blir alltid lika sugen när du skriver om din chokladpudding,haha ;D

2011-08-22 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0