En fredagsmorgon!

God morgon alla söta glada läsare! Jag fjäskar ju inte för er, utan jag menar det, haha. Sitter och kollar lite 7th heaven och har precis ätit frukost. Har några ärenden att göra och jag njuter verkligen av att veta att min gamla skola börjar redan idag! Haha! Så elak jag är…
Har i alla fall fixat alla kläder som jag skall ha till bröllopet och min mormor är mycket snäll och tvättar skjortan som jag tänker ha, så det är ju alltid bra. Har sedan pratat en del med min underbara Gabbi som jag saknat mycket, så det blir att åka till skolan med henne på måndag! Yeah! Även om jag lär känna många på bussen så är det roligt att redan veta vem man skall åka med, så det inte blir något pinsamt läge eller någonting liknande, haha. Hoppas bara att hon saknat mig med ;)
Skriver i alla fall mer senare så läs då och kommentera med så blir jag superglad! Kramar på er alla!

 Tumblr_lq54aoxe801qzmpxco1_500_large

Sjukt fin bild från weheartit! Tänk bara att surfa och sedan under vattnet, coolt, vill också kunna göra så, haha. Men hade varit mycket rädd för att jag hela tiden hade tänkt att en haj hade kommit och ätit upp mig! Haha!
Den bjuder jag på ;)

Förresten så börjar Malmöfestivalen idag som jag skrev i det förra inlägget… Nedan hittar ni i alla fall länk så att ni kan ta och kolla in programmet, boka in vilka dagar ni tänker gå och vilka artister ni skall se precis som jag har gjort! http://www.malmofestivalen.se/19-26-augusti-2011/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0