Duktiga jag som gjort ärenden i regnet idag!

Godkväll alla! Det har varit lite dålig uppdatering under dagen, men var tvungen att göra några ärenden. Först fick jag fixa så att min lillebror kom till sin kompis och sedan blev det att gå ut i regnet…
Tur att jag hade med mig ett parably i alla fall haha!
Köpte faktiskt ett paraply idag som var supersnyggt och billigt! 20 kronor för ett paraply är ju ingenting eller vad säger ni? Handlade det i en ny affär som öppnat i staden.
Tur att man skall in till Malmö nästa vecka! Där affärerna finns… Haha!
Då jag hade gjort mina ärenden i stan, postat ifyllda papper och sådant så gick jag hem och sedan blev det att åka med familjen och handla. Stod sedan och lagade mat! Det blev god pepparbiff, klyftpotatis med pepparsås! Blir lite filmkväll ikväll tänkte jag, men mer uppdatering senare ikväll såklart!
Ha det superbra och fortsätt gärna läsa och kommentera!:) Puss och Kram på er ;)

180654_179171712128041_104820192896527_465050_2982863_n_large

Bild från weheartit - I love music!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0