Dissen till småbloggare som beter sig som kända!

Någonting som jag ogillar är bloggare som är diviga till max. Vad tycker ni om sådana?
Visst kan jag förstå att många storbloggare är det då de har många fans, men inte då småbloggare är det. Inte undran på att de får elaka kommentarer då och då.
Riktar verkligen denna stora dissen till de bloggare och jag nämner inga särskilda namn!
Det är nog tur att jag inte gör det i alla fall!
Tro i alla fall att ni inte är någonting då ni inte är det! Eller vad tycker ni? =)



I say like Lilly Allen - Fuck you! Haha! Otherwize it´s war... (mycket ironisk där!) ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Asså om du nu försöker göra detta som en pik till mig så har du rätt fel ;)

Tror inte på något sätt att jag är känd?

Och nä får inte negativa kommentarer heller så. ^^

2011-08-04 @ 22:10:58
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Okej

Ja jag läste det nu^^

2011-08-04 @ 22:20:43
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Natalia

Haha, så sjukt rätt du!!! Pluspoäng där!

2011-08-05 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0