Designen är ändrad! Vad tycker ni? :)

Hej på er alla! Igår så var jag med Lina och prata inte om hur mycket vi hade att göra, haha! Vi kollade tågbiljetter och lite annat, och greps av panik på bloggen… Hon har ju gjort min fina header, men jag är fortfarande inte nöjd med hela min design!
Vad tycker ni om den egentligen? Kommentera gärna det så blir jag glad! Vill ju veta vad mina läsare tycker, haha. Men två glassar hjälpte oss lite på vägen igår! Sitter fortfarande och försöker med lite annat på bloggen, men tålamodet är ju inte det bästa. Nu får det bli såhär, så får jag ändra det senare!
Hoppas att ni alla har det bra i alla fall! Kram på er=)

Tumblr_lp9jg3vhsl1r0k5gdo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0