Daniel och Victoria har knullat - som de sade på radion! =)

Kronprinsessan Victoria och prins Daniel väntar barn! Eller rättare sagt, Victoria väntar barn, haha. Läste det igår på posh24, och på alla andra tidningssajter. Först trodde jag faktiskt inte på det om jag skall vara ärlig, då jag hade läst en massa saker om det innan.
Men när jag läste vidare och det hade gått ut genom pressmeddelanden av det svenska kungahuset så förstod jag att det var sant. Men tänk er själva hur lurade man blir av skvallertidningar, ellerhur?!
I alla fall så är det kul för både dem och för det svenska folket. Victoria är ju inte ung precis så det var på tiden att hon väntar barn nu… Barnet räkas komma i mars år 2012 så jag tänkte att det kunde komma i slutet av månaden då jag fyller år och bli en envis vädur precis som mig, haha! ;) Visst lät det bra??!  

Kronprinsessan Victoria är gravid!!!

Bild lånad från posh24.se (källan) där jag även fick reda på nyheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0