Bättre bloggande från och med idag - I promise ;)

Hej alla! Idag skall det bli bättre uppdatering och bättre bloggande, vilket skall försökas hållas nu ett tag, haha. Igår var det tråkigt väder och då det regnar är det ingenting roligt att skriva någonting att läsa, tyvärr är det så. Min lillebror var i alla fall och kollade på filmen Bilar 2 och jag var ute och gick en promenad i skogen.
Ganska mysigt faktiskt. Som tur vad hann jag hem innan det började ösregna!
Idag vet jag faktiskt inte vad jag skall göra. Just nu har jag stigit upp tidigt på morgonen så det blir väl att kolla lite tv under förmiddagen som 7th heaven och äta frukost, antagligen städa och ta en dusch.
Ni vill bara inte se mitt rum!
Har inte städat det på länge, utan städar allt det andra! Hur kommer det sig egentligen? Vet inte, men det bara blir så. Bra svar va? ;) Skriver i alla fall mer senare! Kramar på er alla!

 6043284748_b2b48ec0dc_z_large

Och ja Lina, har inte haft tid då jag inte sitter och spenderar mina dagar framför datorn och tv:n dygnet runt, så jag mailar dig sen så vi kan boka biljetterna! Du borde få ett mail efter lunchtid. Går det bra?!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jadå de är okej att du gör det :)

2011-08-15 @ 09:15:02
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0