Wanted and Studying!

Tumblr_li4bji2dji1qdosqvo1_500_large

Nu blir det till att titta på Efterlyst på tv3, alltså Wanted, haha!! Sedan skall man plugga lite, har bara gjort det i skolan, men inte då jag kom hem, då jag haft tusen andra saker att göra! Hoppas att ni har det bra!
Tror inte att jag hinner uppdatera mer ikväll, utan det blir nog imorgon istället! Ska hinna under morgondagen!
Matteprov imorgon, vilket man måste klara.
Sedan är det superfokus på bilden och på nationella proven i engelskan på fredag.
Hoppas bara att jag hinner med allting som har med skolan att göra! Har ni också en massa att göra? :O
Skriver mer imorgon då! Lots of hugs and kisses, haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0