Uppdatering denna fredag!! The WEDDING:D

Det har blivit lite bloggande på sistone. Det är inte så bra för er som vill läsa, utan det är lite bra för mig som inte blir så beroende av bloggen och känner att jag måste skriva hela tiden! Dessutom får jag saker gjorda till skolan, så att jag får bra betyg till sommaren (vilket jag hoppas på). Ska försöka uppdatera mer nu då det är helg! Jag lovar! Idag har jag varit i skolan som vanligt, och har även redovisat musiken. Var väldigt hes i rösten, så jag hoppas på det bästa såklart. Sedan har jag kollat på det brittiska bröllopet på tv:n, och dukade bordet i ett av klassrummen med den brittiska flaggan på och där satt jag och Valerie på första parkett som vi själva kallade det, och sedan några andra elever och lärare bakom oss! Skålade of course då de var gifta!
Riktigt vackert bröllop! Och drottningen satt nästan och halvsov i kyrkan!
Var det någon som såg det? Ah, nu skriver jag lite senare! Ha det jättebra så länge i alla fall!! Fortsätt gärna läs och kommentera eller ställ frågor eftersom jag lovar att uppdatera mer till er.. Haha! Have fun this Friday!

Tumblr_lkf6gyfxo11qaurhio1_500_large

Bild från weheartit, och vad tyckte ni egentligen om klänningen? Finare än Viktorias eller vad?
Såg inte det svenska bröllopet, eftersom jag inte var hemma då! Men det var roligt att följa den blivande kungen av Englands bröllop!:) Såg en dokumentär om William o Kate igår, och tårtan på sju våningar tror jag att det var, såg riktigt fin och god ut! Ska leta efter en bild på den som ni kan få se senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ser ut som hon är gravid!

2011-04-30 @ 11:24:05
Postat av: Tom

Rule Britannia...

2011-04-30 @ 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0