Svar på en fråga!=)

Penny om Gossip Girl..!;):
Lurade du någon på första april? och isf vad gjorde du? :)

Svar: Tack för din kommentar! Valde att skriva det här i ett inlägg, så att alla kunde få läsa det! Nämnde inte din mail, eftersom den kanske var privat. Jag lurade min lärare faktiskt. Jag sade till henne då vi hade ph-samtal, att jag skulle börja med tekniken igår då den skulle vara inlämnad. Hon fick då panik, och det såg man verkligen på henne. Var lite rädd att hon skulle svettas, haha!
Men sedan sade jag at tjag hade lämnat in det och då frågade hon vilket av dem som var ett aprilskämt, alltså om aprilskämtet var att jag inte hade börjat, eller om det var att jag hade lämnat in det.
Jag hade lämnat in det, och aprilskämtet var då att jag inte hade börjat med teknikarbetet!
Lurade även några andra personer under dagen, men kommer inte ihåg vad jag sade till dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0