Svar på en fråga!

Anonym om Man sover tungt....:
Hur ser tjejen ut som du gillar? Smal, kurvig, blond, brunhårig och känner ni varandra bra?
Ge oss lite så det blir roligare att läsa bloggen =)

Svar: Jag tänker såklart inte säga så mycket om det. Det är mitt privatliv, vilket jag inte vill hänga ut på bloggen.
Vi känner väl varandra sådär… Inte jätte bra och inte dåligt heller, utan sådär tror jag. Haha! Hon är väldigt söt. Mer än så säger jag inte. Mina kompisar vet såklart vem det är, så fråga någon av dem om ni vill veta!;)


Kommentarer
Postat av: Frida Nilsson

JAG VET JAG VET JAG VET JAG VET JAG VET JAG VET

2011-04-06 @ 17:47:38
URL: http://www.hundraprocentfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0