Rain - I don´t like it!

Tråkigt väder idag! Tycker inte ni det? Jag cyklade hem från skolan i det mest tråkiga vädret som jag någonsin cyklat i, alltså i ösregn. Det var inte alls roligt måste jag ju bara säga! Det var kallt och hur blött som helst.
Snacka om att jag var riktigt våt då jag kom hem.
Satte mig då under täcket för att värma mig i mitt rum medan jag satt och drack en kopp varm choklad med alla papper framför sig som man skulle plugga på. För några dagar sedan var det varmt och soligt, och vart tog våren vägen nu? Någon som vet?!
Tycker att den kan komma tillbaka! Vill ha värme och vår, sol, ja, allt som har med det att göra!
Det blev ingen teater idag för min del, så det blir efter påsklovet! Längtar dit! Till lovet då alltså!

 
Imorgon är det nationella prov i engelska, delprov C, alltså uppsatsen! Är inte speciellt taggad inför det, men man får ju bara göra sitt bästa! Har handlat ett choklad och en dricka som jag skall ha imorgon då jag skriver tänkte jag. Hoppas ni också har det bra!
Hoppas bara på varmare väder imorgon och att vi nior får sluta lite tidigare, vilket inte är så troligt, haha!
Skall ju träffa syrran imorgon då hon kommer hem till oss! Roligt! Skriver mer senare!:) Love ya!!

Tumblr_lj20c6pokg1qa3yjwo1_r1_500_large

Tumblr_ljio6gp0hr1qc38zjo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0