Påskafton, trädgårdsjobb, grillning, och bakning! Vilken lördag..;)

Tjenare alla! Hoppas att ni mår bra i det soliga och det härliga vädret! Sov hos bästa kompisen igår ju, och vi satt i en och en halv timme för att få igång internet på min dator, vilket inte fungerade. Kunde därför inte publicera något inlägg som jag lovat. But what to do?! Haha! Har varit och hjälps syster i hennes trädgård så man är nästan slut. Nä, inte helt slut, men det märks att man har hjälpt till att arbeta lite på en lördag. För jävlig, eller vad säger ni??!
Det blev god grillat kyckling med pommes och sedan bakade jag en supergod kaka.
Det blev vit kladdkaka, vilket var jättegott och det tyckte alla.
Sitter och tänker ut vad jag skall baka till nästa gång då vi kommer dit!
Vi delar upp sysslorna kan man säga. Jag som är bra på att baka får göra det, någon städar o.s.v.
Lite svårt att förklara, men detta sättet var det enklaste.
Gömde även påskägg till familjen i hennes trädgård. Väldigt kul! De hittade dem efter en stund.
Dagen har alltså varit väldigt bra! Bara älskar värme, men det blev att dricka mycket vatten då det är varmt.
Tänk på det ni så ni inte svimmar som jag brukar göra;)
Ha det superbra alla och fortsätt läsa, ställa frågor och kommentera som ni gör!=)



Garnerade kladdkakan med färska hallon, vilket är ett tips! Sedan serverades den med gammaldags vanilj glass till! Mums som Maria Montazami säger då hon tar på sig läppstiftet!;)
Bilden är tagen av mig och får därför inte kopieras utan min tillåtelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0