Nightlife:-D

New-york-4_large

Tumblr_liyauwsq461qh5z8yo1_500_large

New_york___times_square_iii_by_darksaif_large

Ddf65f83000ae3744d948fa1_large
Härliga bilder!:)


Det blev inte mycket till pluggande idag nä, men vi får hoppas att det blir det imorgon istället, då jag är i skolan.
Såg lite på film innan, men sedan orkade jag inte mer. Lyssnar just nu på musik och sitter och chattar på facebook, haha! Kollar även in lite bloggar. Funderar på vilka bloggar som jag skall följa!
Några idéer? Bara skriv dem i kommentarfältet vet jag!


Tror att jag snart får gå och lägga mig, så att jag orkar skoldagen imorgon.
Gud vad helgen går snabbt, eller vad tycker ni?
Ska ha på mig min nya skjorta imorgon och mina nya snygga skor! Hoppas att ni också gillar dem!
Bild kommer in imorgon!!
Kramar på er=) Vill säga tack till Lina för hennes snabba inlägg på bloggen, som jag såg innan jag publicerade mitt eget! Haha! Hon är bara för rolig, för det mesta i alla fall! HaVe FuN!!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jo, jag håller med om att helgen går fort... :(

2011-04-04 @ 12:09:41
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Karolina

SV: Ah, jag gillar Avril, hon är asbra! Min favoritlåt av henne är nog Complicated och Everybody Hurts, men What The Hell är också grymt bra! :D

2011-04-04 @ 16:03:16
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0