Missade en del av Desperate Housewives - Panik:)

Shit! Haha! Missade en stor del av Desperate Housewives ikväll, eftersom min syster var och hälsade på.
Det är inte ofta som vi ses, och därför tyckte jag att det var roligare att snacka med henne.
Får kolla repriset på söndag! Lite panik för min del! Haha!
Stort fan av programmet liksom. Såg ni det? Och är det någon av er som kan säga vad som hände?!=)

Vet att det var Zach (stavning?!) som sköt Paul Young… Vad tror ni om det?
Och jag såg slutet då Mike och Paul Young stod utanför hans dörr. Längtar såklart tills nästa tisdag!

Desperate-housewives-back_large


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Kastrup kanske? London låter inte helt fel, men det gör inte Paris heller för den delen. Eller du, kanske Thailand? Eller Grekland... Går nog med på det mesta, bestäm du;)

2011-04-06 @ 20:41:28
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0