Min lördag!

Godkväll alla! Hur mår ni? Själv så mår jag ganska bra tycker jag. Känner mig lite yr just nu, varför vet jag såklart inte. Sitter och tittar lite på film och äter godis så jag har ont i magen nu, vilket inte är bra. Sov hos kompis igår och i morse så cyklade jag hem igen efter att jag varit i stan med kompisen Emmy. Städade då jag kom hem och duschade innan jag stack ut och fikade med mormor på ett fint café i stan. Väldigt härligt väder, fast det blåste lite! Åt rabarberpaj med vanlijsås. Sedan fick jag ett paket av henne med kläder vilket var väldigt snällt! Det var som ett försenat påskägg, haha! Hälsade på lilla kusinen på eftermiddagen!
Så jag är ganska nöjd med min dag.
Nu är det nyheterna på tv:n, vilket är drygt! Väntar på att filmen skall börja igen! Hoppas att in har det bra!
Skriver mer imorgon! XoXo all of you

Tumblr_lkdf2q1pzo1qgb22po1_500_large

Jättesnygg bild, eller vad tycker ni? Från weheartit såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0