Matteprov idag....Hjälp mig!!

Tumblr_lj12mtbbba1qhay3ko1_500_large

Ännu en morgon… Trött och ont i ryggen idag med! Har precis duschat och snart skall man äta frukost.
Matteprovet idag, omprov, så jag hoppas på att det går bra! Önska  mig gärna lycka till så är ni snälla! Haha!
Sedan skall vi lämna in arbetet om etik och moral till skolan, religionskursen. Vi har diskuterat i olika grupper och sedan har vi skrivit ner allt vad vi diskuterat om så att vår lärare kan läsa det och betygsätta oss. Skall bara fylla på vissa frågor, som Fanny har varit snäll och skrivit alla de andra! Duktigt! Hehe!
Fick en fråga att besvara på bloggsvar, så det är bara till att fortsätta vet ni!
Ha en superbra torsdag! Idag väntar jag på någonting speciellt med posten…. Usch och kul på samma gång;) Have Fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0