Klockan elva - Dags att baka kaka;)

Som ni kanske vet så sover jag hos min kompis Lina ikväll. Var nästan på väg att somna, för jag var lite uttråkad. Kollade på Skilda Världar och vi åt pasta. Nu då klockan var elva så visste vi inte vad vi skulle göra, så vi satt och tänkte på samma sak! Vad kunde det då vara tror ni??! Jo, att baka! Sega chokladrutor blev det och nu väntar vi på att de skall bli klara i ugnen! Sitter och lyssnar på Spotify sålänge, och passar då på att uppdatera lite på bloggen! Men det tycker ni ju om, ellerhur?!
Skriver mer sen!
Lina tog en bild på min outfit idag så den kommer senare, det lovar jag!
Vet att jag lovat er och då håller jag det (För det mesta i alla fall). Ha det jätte bra sålänge!
Vad gör ni egentligen själv en måndagskväll klockan halv tolv? Bakar kaka? Haha, tror det bara är vi som är så galna;) Bilder på kakan kommer också då! Kanske lägger jag upp receptet någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0