Inlägg från igår..;) School started again!

God morgon alla glada! Hann inte uppdatera igår, eftersom jag var på teatern på kvällen så jag kom hem lite sent och sedan blev det att direkt sätta sig i soffan och titta på Desperate Housewives, haha! Yeah!
Sedan kom äntligen Cougar Town igen, ett nytt avsnitt.
Kollade på The Middle efter det. Skolan började igår, och jag jobbade jätte mycket ”not”. Orkade inte, men gjorde lite bara.
Nu förstår jag varför man längtar till lov igen, haha! Vem orkar med skolan nu? Så mycket att göra, bara stress och allt annat!
Förlåt för ett tråkigt inlägg, så jag skriver mer senare idag och det skall bli roligare:) Fortsätt i alla fall att läsa och kommentera som ni är så duktiga på. Glöm också inte att ställa frågor i blossvar;) Love!
Ikväll blir det att åka in till city!!!

Tumblr_li6f6ywykv1qhnr4wo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0