Hemstudiedag på en måndag:)

Tumblr_ljhaz1lrkn1qfaoo2o1_500_large

Igår somnade jag framför tv:n som vanligt, haha! Men jag såg i alla fall klart Stockholm-Båstad och åt päronglass som fanns i frysen.
Idag vaknade jag tidigt och åt lite frukost. Kokte ägg och hade det på bullarna som pappa hade köpt.
Nu sitter man i sängen och utmanar sig själv att stiga upp! Så nu skall jag bädda sängen och städa lite på rummet, plocka undan som hastigast, och sedan skall jag vänta på att syrran ringer så att jag kan gå till stan för att äta mer frukost på Espresso House!
Sedan blir det att plugga, eftersom det är hemstudiedag! Men vem följer det egentligen? Haha!
Skall följa min To do lista nu, så det blev en kort och en snabb uppdatering för er!
Hoppas att ni nöjer er med det sålänge, så skriver jag mer senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0