Härlig dag i Malmö!=) Och Celeb-Spotting;)

Hej alla superglada bloggläsare! Är allting bra med er? Hoppas det i alla fall! Det skulle bli fint väder idag, men det blev det inte! Jäkla vädernyhetsreportrar som ljuger för oss, haha! Det har varit lite småmulet och har regnar då och då! Idag var jag inne i Malmö! Härligt! Åkte in till centralen med Lina då vi skulle lämna av hennes mamma till tåget. Så vi slapp ta bussen, då hennes pappa körde oss in med bil som tur var.
Sedan gick vi till stan, alltså stortorget till en början.
Vi fikade på Café Mäster Hans och åt gott, kanelbulle och en varm choklad med vispgrädde! Gott!
Gick förbi handelsbanken och där skulle en artist uppträda. Det var Anders Fernette från Melodifestivalen!
Han är från Göteborg och hade kommit till Malmö idag!
Fick en gratis skiva och han signerade den till mig!=) Även ett foto av oss tillsammans! Haha!;)


Sedan gick vi en runda i stan, på olika ställen och jag besökte Caroli City för första gången, vilket verkligen inte var någonting att hurra för! Det blev Burger King mat innan man tog bussen hem från centralen.
Väldigt härlig dag måste jag bara säga!
Nu är jag hemma och tar det lugnt! Kollar på The Simpsons med lillebror, så jag får se vad som händer sen!
Ha det jätte bra och hoppas ni haft det lika bra som jag! Kanske ni också träffat någon kändis idag?:P
Skriver mer sen! Och bilder kommer också då:) Lots of Love!!

Tumblr_ljp8b2vlps1qdpsx9o1_400_large

197302_10150146236730349_598495348_6406751_5473217_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0