Härlig dag i City!:) I love Malmö!

Hej alla kära läsare! Ber hemskt mycket om ursäkt för att det inte kom upp något inlägg igår. Bloggen har fått lida lite på grund av det fina vädret, som jag själv kalla vår och sommar. Haha! Var i Malmö igår och åt frukost på Café Mäster Hans, vilket var supergott.
Lina kom sedan in och träffade mig, så gick vi runt i stan och så. Hade först gått runt i Västra hamnen med en annan kompis. Fullt av turister i Malmö, inte klokt typ! De pratade allt från danska, tyska till kinesiska. Ganska coolt ändå.
De gick bara omkring och försökte hitta i staden runt stortorget och lilla torg. Köpte en vatten på Hemmakväll vid konserthus då det var riktigt varmt ute.

Gick i ett par jeans, en kortärmad skjorta och ett par solglasögon. Härligt!
Nästan bud på att jag skulle tagit shortsen på mig ju!
Låg och solade lite nere vid kanalen. Jag bara älskar Malmö! Gör inte ni det?! Efter en stund då vi gått där inne tog vi tåget till Hyllie där vi skulle hämta Linas mamma som kommit hem från Chicago.
Vi hann med tåget från centralen…
Fyfan vad vi sprang! Stackars folk som fick flytta sig i rulltrappan! På kvällen blev det till att hjälpa Lina lite med sin engelska till skolan, sedan blev det gott grillat!:) Härligt! Power Walkade sedan med bästis, vilket också var väldigt skönt! Älskar sådanna dagar! Hoppas att ni också hade det bra! Vad gjorde ni då?

Picc-7ccs73pih-82554-500-338_large

Tumblr_ljzo03os2s1qeo968o1_500_large

Tumblr_lk66vvx2qr1qgmhv3o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0