Guten Morgen!=)

Tumblr_lj1drvkv6l1qh17cqo1_400_large

Guten Morgen! Låter faktiskt finare på franska, än på tyska. Men jag läser tyska, så jag kan det språket bättre än kärlekens språk! Men jag funderar på att läsa franska på gymnasiet. Vad tycker ni om det?
Säg gärna vad ni tycker om det! Vilket språk läser ni och vilket tänker eller läser ni mer?!
Städade ju igår, så det slipper jag göra idag. Måste bara plocka undan på bordet i mitt rum eftersom man inte ser glasskivan på bordet alls, utan det ligger en hög med papper över allting. Haha!
Men nämn någons rum som är helt rent? Nä, jag tror inte det!


Ligger fortfarande i sängen och tittar lite på Gossip Girl, säsong tre som jag köpt. Hoppas på att det blir fin väder idag! Måste verkligen plugga, så det blir till att göra det sen! Vad ska ni själva göra?
Annars får man ju se vad dagen har att erbjuda tycker jag.
Så jag skriver mer senare!:) Ha det bra sålänge! Väntar på att frukosten skall komma hem på bordet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fin bild! Weheartit eller? Alltid roligare med bilder till inläggen. Fin blogg!

2011-04-03 @ 13:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0