Gossip Girl om en timme;)

0723894691b491_large

Tumblr_ljsd0yywoj1qg1xgwo1_500_large

Tumblr_lfwi6zkpwh1qggymso1_400_large

Missa inte Gossip Girl ikväll på kanal5 klockan 19.00!:) Fick ett sms av min kompis förra gången om att det börjat igen! Hon frågade om det hade det, och jag svarade ja då såklart! Är det någon som skall kolla på det? Helt sjukt, för jag har fått min kompis att knarka Gossip Girl!
Hon har två säsonger som hon lånat av mig, medan jag har den tredje! Har ännu inte hunnit kolla på den… Panik! Haha!
Skojade, men så är det i alla fall!
Skall kolla om det kommer någonting annat intressant ikväll på tv:n, annars får man ta och läsa en bok för det måste jag verkligen göra, men orkar aldrig! Tipsa mig annars om saker man kan göra! Skriver mer sen! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0