Friday I´m in love.... ;)

Tumblr_lacwqe87ri1qc58rho1_500_large

Tumblr_l7lo2rdqdf1qc4942o1_500_large

Tumblr_ljozkhxtgn1qcuqzwo1_500_large

Tumblr_ljozvgutaa1qcuqzwo1_500_large


Orkade inte publicera fler inlägg igår kväll, så jag gör det idag istället, haha!
Idag lämnade min grupp in arbetet om etik och moral, vilket är bra! Vår lärare hörde också på oss då vi diskuterade om de olika frågorna, så nu hoppas jag bara på att jag får ett bra betyg!
Sedan var jag hos skolsystern, som hade en doktor på besök som skulle kolla olika elevers ryggar m.m.
Han kollade mina fötter och min rygg, men det var inget fel med dem, så det är bara positivt tycker jag.
Min massör tyckte att jag skulle fråga det, eftersom jag har väldigt ont i ryggen.
Var tvungen att vila ut lite då jag kom hem efter att hämtat min lillebror efter skolan, eftersom jag kände mig lite utarbetad, vilket jag ofta gör av någon anledning.


Det beror på all stress som jag har, vilket inte är bra i huvudtaget. Körde sedan och handlade med pappa och har precis ätit god mat. Kollar lite på Simpson nu! Ikväll blir det nog till att se Så ska det låta, och kanske några andra program.
Vi får se! Vad skall ni göra då? Skriver mer senare i alla fall! Have Fun and Take Care:D
PS; Härliga bilder från Weheartit! Hittade dem då jag kollade efter några! Snart känns det som vår!


Kommentarer
Postat av: melissa

fin blogg:)

2011-04-15 @ 23:37:16
URL: http://melissatouma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0