En lördagskväll

Tumblr_liznsfw0h31qh17cqo1_500_large

Sitter och kollar lite på Rosa Pantern. Men orkar knappt se den just nu. Är lite trött efter dagen idag, så vi får se hur det går, om jag somnar eller inte! Haha! Brukar somna framför tv:n annars faktiskt, om jag nu skall vara ärlig. Det blir nog inte mer godis för min del, för jag börjar få lite ont i magen nu.
Härlig bild från weheartit i alla fall! Tyckte den var cool!
Det blir nog till att se Full frys av Stefan och Krister, eftersom lillebror ville kolla lite på den!
Hoppas ni har det bra där ni är! Säger god natt nu, fast jag inte skall lägga mig på länge…
Men så har jag i alla fall varit trevlig och sagt det till er läsare!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0