Bländades av blåjusen från polisbilen utanför...

Igår satt jag och tog det lite lugnt framför tv:n, då jag kollade på filmen, och plötsligt bländades jag av ett blått ljus. Jag tittade ner mot gatan och såg polisbilen. Det var blåljusen av polisbilen som bländade mig, haha!
Den hade stannat en personbil utanför, men efter att poliserna kollat bilen så fick den köra iväg igen.
Antagligen med en varning, eller någonting liknande.
Bryr mig egentligen inte om det, som det verkar, men jag blir helt galen då jag ser polisbilar. Haha!!
Tycker bara att de ser fina och intressanta ut. Jag ville ju faktiskt bli polis eller brandman då jag var fem år.
Det vill jag såklart inte mer.Annars så gjorde man ingenting igår. Satt bara och tog det lugnt!
Vad gjorde ni själva då?!

Tumblr_lhrljta9cl1qb2kg8o1_500_large

Tumblr_l2skp1yg7m1qb250uo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0