Another Wednesday 2011... - Varit med Gabbi!=)

Steg upp tidigt imorse, och sedan stack man till Vellinge. Där var man och umgicks med Gabbi, vilket var väldigt roligt. Sitter just nu hemma vid datorn en solig dag. Det skulle vara molnigt ute, vilket det var i förmiddags, men nu är det äntligen lite sol på himlen i alla fall.
Snart så skall jag städa, och måste senare läsa lite. Då pappa kommer så blir det att äta middag och sen får jag se vad jag hittar på, hehe! Sitter och lyssnar på musik för tillfälligt och har precis kollat in toppbloggarna som jag läser dagligen! Tänkte att jag behövde uppdatera lite för er! Men jag skriver mer senare!:) Have Fun!
Det blir nog en joggingtur ikväll! Någon som har lust att hänga med?!

Tumblr_ljy67n21sh1qddc2so1_500_large


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: Just nu kommer jag träna ensam. Nån gång med Helena kanske. Malin kommer dock joina mig efter sommaren :D

2011-04-20 @ 19:23:19
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0