This is the life - Amy MacDonald

Bonsoir!

Jadå, idag var man i skolan! Man är frisk nu, fast man e fortfarande trött såklart! Snart ska jag äta, mackor och dricka en kopp te, hmm, typiskt brittiskt? :P
Hatar tabletterna som jag tar, bara för jag jag ska bli frisk. De är stora och äckliga! Haha! Sedan blir det att plugga! Har en hel hög med läxor som man måste göra ju! Jobbigt! Imorgon blir det att åka in och gå på utbildning som de kallar det i Malmö, till elevrådet! Det ska bli kul, så då ska man åka bussen! Det bjuds på lunch och fika! Gott gott! Imorgon ska man också öva och repetera inför teatern i november eller nu när det är! Och såklart så blir det de efterlängtade avsnitten till Desperate Housewives och Cougar Town! Sedan börjar det nya programmet I form med Anna Anka som jag skrev innan! Det får inte missas=) Nu blir det en kopp te och lite pluggande! Jippiiee! Not..

Vet inte riktigt vilket program som jag sak se på idag, något förslag?!

Au Revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0