Sweet Dreams and a Beautiful Nightmare - Beyonce

Godmorgon alla vakna!
Hoppas jag blir bättre snart. Sitter bara vid datorn då jag försöker plugga, vilket inte går jätte bra! Har huvudvärk då och då, ont och allt det där. Tur att jag i alla fall kan äta. Ibland känner man knappt smaken då man äter, som ni förstår. Det bukar man inte göra alltid ju! Men nu ska jag inte sitta och skriva om det! Kollar på According to Jim nu och snart ska jag vila igen. Hoppas jag kan gå i skolan imorgon, men jag vet inte. Det börjar bli bättre, ett steg i taget, som tur är. Men måste vara frisk till söndag då vi ska fira lillebror igen! Shiiiit!

Har verkligen en massa att göra till nästa vecka. Fuck fuck fuck! Sorry! Man får itne säga så hahaha xD
Hoppas jag inte missat massa kurser och andra lektioner i skolan! Ska försöka att läsa boken som jag håller på med på engelska som jag köpte på HMV i London, Ps I love you... Sedan blir det att titta på de andra programmen på tv då man e trött, 7th heaven o.s.v.

SeEyA LaTeR


Jätte fin bild! Vill verkligen till New York, har aldrig varit där. Men London är också fint!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill också till New York!!

2010-10-14 @ 13:44:30
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0