Skolan..

Igår var det en tråkig dag i skolan som vanligt, men ändå rolig! Det var mycket att göra! Många steg som skall redovisas inom de närmsta veckorna, Gamleby och en kurs som skall lämnas in, även bilduppgiften och no-provet som skall göras!

That´s not fun!! Haha! Bilden är snart klar. Funderar på om jag ska fota mer eller inte?! xD
Sedan håller jag på med SO-kursen. Måste det, för att det är Geografibetyget och det är den sista kursen i geografi som vi har nu i nian. Sedan har vi inte mer geografi utan en massa annat skit! Försöker plugga matten, men det är svårt.. Fick reda på vad vi ska göra i slöjden, en silverring av något slag, och i hemkunskapen ska vi laga en tvårättersmiddag av de ingredienser som vi fått att dom har i Gamleby. Jaja! Jag ska jobba med Emmy i alla fall och sedan blir det såklart varmrätt och EFTERRÄTT, Mums=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Efterrätt e gott!!! Men jag vet! Det e jobbigt med skolan då och då. Nprov nästa termin ju:(

2010-10-11 @ 12:55:00
Postat av: David

Haha! Alltid gott! Mm, hoppas man klarar allting! XD

2010-10-11 @ 12:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0