Onsdag

Idag har jag varit i skolan som vanligt.. Hehe, vem e nt det? Jag var ovanligt trött idag i skolan på eftermiddagen. Vi skulle ha 2timmars musiklektion men eftersom jag var på elevrådet så måste jag ha det på fredag -_-

Imorgon blir det sovmorgon! Det gillas skarpt!!! Det behöver fan jag! Sedan bär det av till skolan att äta, hoppas det e god mat, men när e det det egentligen? inte alltid iaf!
Sedan blir det till barsebäck, lång tid men vi får hoppas att det blir roligt ändå xD

Sitter o kollar Andra Avenyn avsnitt nu! Har precis kollat på Välkommen Åter på fyran, hon i receptionen e fan jätte rolig!!! Men det e ju klart alla! En humorserie! Måste egentligen plugga So o No o sånt skit, men nu pallar jag nt. Tur att ingen lärare läser detta..
Kollat runt på gymnasium i katalogen från Malmö som jag fick av mormor som fixade en sådan till mig, från förra året. Kommer ut en ny sedan. Så det blir att planera mässor att gå på sedan!
Funderar på att gå i Malmö eller Lund=)

Vad har ni själva gjort idag då? Måste ju vara lite snäll o fråga er också! Bara babblar om mitt liv, hahaha!

Please comment*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0