Morning!

Då har man gjort klart kursen, uppdraget i SO!! Jag e så glad bara för det! En stor analys, så nu hoppas man såklart att man får ett bra betyg på det! Haha! Sedan har jag skrivit ut engelskan som jag ska redovisa igen, fast för Sara, hon vill ju också höra mig snacka om min sånganalys! :P

Ätit frukost och så. Har massa att göra i skolan idag, sedan drar man till Malmö efter det=) Igår var man hos Emmy och bakade kladdkaka! Det är det vi ska ha till dessert i Gamleby! Det var gott. Antagligen blir det att baka kladdkaka på lördag till kalaset!
Ha det bra! Nu ska man göra sig i ordning, haha!



Ser det inte gott ut??!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott!! Vill ha:)

2010-10-22 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0