Let´s get this party started - Pink!

Det känns att det var längesedan man var hemma o att man inte skrivit här på ett bra tag.. Sorligt! Haha! Igår så var man trött efter den stressiga dagen, känns som att man är hemma nu! Haha. Det är ändå ganska skönt att vara hemma, o det är inte ofta som jag brukar säga det… Städade och handlade det sista inför kalaset och idag slog kalaset av! Hittade inget bra ord för det att säga, men det blev kalas idag för lillebror vilket var bra! Hans efterlängtade kalas, o dumma jag som varit sjuk innan och sedan smittat han. Jag bakade chokladmuffins med lite chokolate frosting och sedan en kladdkaka. Det blev mycket muffins över, då vissa gäster glömt det, o var i Göteborg istället. Men folket fick med sig muffins hem o de blev glada. Jag gav även muffins till våra snälla grannar. De satt o åt middag, o de hade ju tur då vi kom där med efterrätten! Tänkte nog ge några muffins till min kära syster också!
Kollade på Gossip Girl, men missade de sista minuterna (kvarten) då jag skulle hem. Sedan har man sett Starke Man o det e för j*kla roligt ju. Nu blir det snart Beck – flickan i jordkällaren fast man sett den ett par tusen gånger. Hoppas man inte somnar nu :)

 

Ser det inte gott ut? tasty?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0