I saw him standin´ there in the parking lot...

He asked if I came here a lot. And this is how I responded

I forgot my name, I forgot my telephone number
If he wanna see me, he don't even know it
I forgot my address, damsel in distress
I forgot my boyfriend was the one that had bought me this rock

I get amnesia when I'm standin' next to you
He's been with me for several years I know this much is true
Didn't know it was over til you came on over
And told me that you just, just can't forget about me


Det var dagens låt av Britney Spears.. Amnesia - Minnesförlust. Jag har inte det så ni vet! Haha, men det finns tyvärr folk som har det. Ibland upplever jag att man själv kan ha det lite då och då, eller? Man måste tänka efter för man kommer ibland inte ihåg vad man gjorde igår eller vad man skulle göra. Man kanske går ut i köket och glömmer vad man skulle hämta!

Hmmm, idag mår man lite bättre. Men det blir att stanna i sängen och vila ut riktigt. Sluta stressa! Försök plugga lite men samtidigt ta det lugnt såklart. Snart blir det väl lite tv för en gångs skull... haha! Jag vill verkligen till skolan och då tänker väl ni, vem fan vill det??!
Men har man mycket att göra så, då vill man antagligen! På söndag ska man fira lillebror igen så det blir att vara frisk då! Ska följa mig av de tips som jag skrivit i det förra inlägget, eller förrförra blir det ju! Har så ont i halsen* Fuck, vad ont det gör då jag sväljer och så..

Det blir antagligen lite mer inlägg ikväll, då jag uppdaterar mitt liv, hahaha!! Eller?? Nått ni vill veta? Det är roligt med hösten ibland, men ändå tråkigt. Jag längtar fan till vintern för då e det jul och nyår! Sedan e det sommaren! Ja, våren e ju före, men what the hell? Jag vill ha sommar! Men vinter e roligt det med. Men då får man hoppas att det snöar till jul! Det brukar ju snöa efter jul, men jag vill ha snö till jul! Vill inte ni det?

SeEyA LaTeR;)



I Berlin - Där har jag varit!! Men det var längesedan, med mormor. Inte jag som tagit bilden!


Kommentarer
Postat av: E-K

Där har jag inte varit.. Fint eller?

2010-10-23 @ 08:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0