Höstmode 2010...igen

För Tjejer

Hösten må vara kall och regning, men höstmodet år 2010 är hett. Så uttalar sig många personer som kan modet i år, bland annat designers. Jag har själv inte handlat höstkläder i år, så det börjar väl bli dags för det snart! Jag har fått en förfrågan från en person som kommenterat om jag inte kan skriva lite om modet för tjejer också! Jodå, det är klart jag kan! Det är mycket fuskpälsar i höst. Många vill inte ha riktigt päls och då är det bra med fuskpäls. Pälsen är populär under vintern också. Jag har en vinterjacka med fuskpäls på, vid huvan. Det är jätte fint!

Många föredrar stickade kläder i år. Man vill ha den rockiga looken och se glamourös ut! Det ska vara populära färger som lila och svart men även smycken som skall vara av hudfärg för att matcha! Handskar, sjal, halsduk är också jätte bra att ha. 
Skor och stövlar är också ett måste för tjejer, i exempel konstskinn!

Herrmodet i höst 2010 är mycket fint! Kappor i färgerna Beige, svart, grått och uniformstoner. Grova boots och feta grovstickade accessoarer är populärt! Det är många klassiska plagg som tweedblazers, jeans och hattar! Mycket av det skall vara skräddat förutom jeansen! Våga vara dig själv!

Någon fråga? Vad tycker du om höstmodet 2010? Det är frågan! Kommentera gärna! Måste verkligen ut i alla affärer och leta efter fina kläder nu till hösten och vintern!




Kommentarer
Postat av: zandra

låter som du vet vad du pratar om, ut o shoppa tsm? ;)

2010-10-07 @ 19:43:45
Postat av: David

Haha, tacktack! Vi får väl se;)

2010-10-07 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0