Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray

Sitter och skriver en packingslista! Har inte gjort det än. Kläderna ligger och tvättas eller vad man nu ska säga, vilket är bra! Var på Hemmakväll innan, i stan. Det var riktigt mörkt, men det blir det nu i höst och vintertiden.. Hade min höstjacka och min jätte fina halsduk på mig som jag fick av min syster förra året, halsduken då alltså. Vår dag är ju nästa år, så får tänka ut någonting som man kan köpa till henne. Har redan planerat världens bästa julklapp haha! Det är bra ändå, eftersom så vet man det och har det överstökat! Blir lite stressad, e det bara jag som blir det då alla affärer redan början julpynta och sälja adventskalendrar??! Det är fan inte jul än.. har inte ens varit Halloween, det är ju det nästa helg då man e bortbjuden och på söndagen efter det ska man ha kalas för lillebror eftersom det ställdes in idag, då han var sjuk. Stackaren!

Sitter även och tittar på mitt stora feta grekiska bröllop! Den är bra! Har nog sett den innan, men kommer inte ihåg. Sedan får man ont i magen av allt j*kla godis som man sitter och äter. Jag som sade att jag skulle vara nyttig idag med inget godis, också säger pappa att jag ska handla med godis hem. Jaja! Där försvann den tanken! Men godis e gott, ellerhur?
Bilden på idrottskläderna som jag köpte i Malmö kommer in i morgon, glömde fota dom, o nu e dom uppe hos mormor haha! Har fått en gymnasieguide igår, men det står typ inget i den. Har fått en hel katalog från Malmö också, som mormor fixat till mig, men annars funderar man på att gå i Lund. Långt att pendla såklart, men det löser sig! Tur att det inte är än, som man skall välja, men snart, för tiden går snabbt! Ha det jätte bra allihopa! Ska även försöka skriva lite uppe Gamleby! =) Ps; I hate you istället för Ps I love you....;)

  
Någon som kan hjälpa mig att äta? Hahaha!!!:)



Jätte bra låt! I have been falling in love in this song, just kidding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0