Café - Me like and everyone else I hope!

Det var jätte trevligt en dag, några veckor sedan, precis innan skolan började.
Jag var inne i Lund och åt på ett Café, o vad jag längtar tillbaka dit!! Det var jätte mysigt. Hela den dagen var helt okey! Och det är vad jag tycker om hösten, att sitta någonstans och dricka något gott och äta något gott. Livet kan vara bra ibland och helt underbart, sedan kommer ju alltid någonting i vägen som Skolan som exempel.. Men det vi inte får glömma e att skolan ger oss kunskap. O den kunskapen ska vi ha med oss hela livet! Någon som vet vilket gymnasie de ska gå eller i vilken stad än??

       

A Cup of Hot Chocolate in Lund and it was not even cold outside.... and a muffin! Tasty or what?

Annars gillar jag ju Espresso House och det åt jag under Malmöfestivalen med Lina!!!

    

Is Chai - My f*ucking favorite!!!              Och vad hette nu gatan som vi var på Lina? Hahaha!! Glömmer fort ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0