Broken Hearted Girl - Beyonce

Igår var man i skolan som vanligt och pluggade. Redovisade engelskan och det såg bra ut, tyckte läraren! Jätte bra får man ju hoppas! Sedan bar det av till Malmö.. Staden där dom skjuter med Lina!! Men jag blev inte träffad av något skott smo tur var, och jag har heller inte någon utländsk bakgrund så det var kanske därför haha! Sedan såg man tv4 bilden då de skulle filma på stortorget. Handlade ett par idrottbyxor och en tjock idrottströja på Stadium och sedan bar det av att fika på Wayne´s Coffehouse. Espresse House´s Chai latte är godare tycker jag, så där hade Linda (idrottsläraren) fel!!

Det blir att plugga denna helgen och att packa alla sakerna! Nu tittar man på tv. Sedan blir man utan tv och så i fem dagar typ, så man får ta igen alla program på helgen. Gossip Girl i morgon - det missar man inte. Men sedan missar man Desperate Housewives och Cougar Town:( Kolla det i helgen.... Jaaa!!!!
Fan, jag har också lovat Linda att jag ska springa eller jogga varje morgon i Gamleby!!!! Jadå=) Good Luck to me!



Ser det inte gott ut? Kladdkaka med grädde.. och en Chai Latte! Mmmm. Fotograf: Lina Sandell


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha det! Det ser jätte gott ut!!

2010-10-23 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0