Bad Romance - Lady Gaga

It feels like my life just falling apart... hehe! Jag trodde att man skulle vara frisk idag eller iaf må bättre, men nädå! Istället vaknar man så att man skriker och allt möjligt för att det gör ont i örat. Trodde ju jag var crazy men så åkte man till akuten, o de tog inte emot en. Det var bara att åka hem och äta frukost! Sedan ringde jag till ett nummer som de bad mig att göra och jag fick en tid ganska så fort! De var jätte snälla. Så har min dag varit, väldigt intressant va? Har precis ätit igen, bra att äta ju! Det blev stekt torsk med potatis och sås, riktigt gott faktiskt! Tittade på Home Alone Lost in New York, den är jätte bra, har sett den tusen gånger men det skadar inte att se den igen. New York är verkligen en stad som jag vill besöka! Haha! Nu blir det att åter vila och äta lite glass. Hoppas ni har haft det roligare än jag! Men ibland är det bra att vara sjuk, då man har sina fördelar. Vad säger jag??! Man slipper torka disken och sånt! Det gillas faktiskt. Sedan ligger man bara och sover bort dagarma. Men sedan blir man stressad över att plugga också, som jag fortfarande inte har kunnat göra. Men det löser sig får man hoppas ju! Kalaset imorgon är därmed inställt. Nu e väl lillebror sur på mig:( ...

Skriver roligare och bättre inlägg då jag e frisk såklart! Haha! Grattis till Nathalie som blir 15 år idag!!=) Tack för att ni läser!



Fin bild eller? Vill dit! Haha!! Jag vet att fler vill dit, som inte har varit där! Åka dit? :P


Kommentarer
Postat av: Lina

Väldigt fin bild =)

2010-10-16 @ 19:25:24
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0